در پی انتصاب مهندس «محمد جعفر پور» به عنوان معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر «داوود ادیب» رئیس کانون هماهنگی فاوا در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.
 
 
 
 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران(IRICTU  )متن پیام تبریک دکتر «داوود ادیب» رئیس کانون هماهنگی فاوا به مهندس «محمد جعفر پور» معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت  به شرح ذیل است:

«جناب آقای مهندس محمد جعفر پور

سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی از سوی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی های برجسته آن برادر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی می باشد.
قطعا رشد و توسعه صنعت کشورمان، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه ای برای سر بلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط خطیر قرار داده‌اند.  
بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را در مسئولیت خطیر  معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای جنابعالی، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی صنعت فناوری اطلاعات و‌ ارتباطات کشور مسئلت داریم».

گفتنی است؛ محمد جعفرپور که با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد، دارای مدرک کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری و بیش از 15 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی، پیاده سازی و مدیریت شبکه های ارتباطی در مقیاس ملی را دارد.

وی تا پیش از این قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و راهبری پروژه های اصلی توسعه‌ای شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقاء ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی، پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست