ماجرای دیدار زارع‌پور با اژه‌ای برای حل مشکل قضایی مدیر یکی از پلتفرم‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ملاقات با رئیس قوه قضاییه برای شفاعت مدیر یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، اشاره کرد.
 
 

  به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران(IRICTU)عیسی زارع‌پور در بخشی از سخنان خود در حاشیه نمایشگاه دستاورد های ارتباطی دولت به تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال برای حمایت از کسب‌وکارها اشاره کرده و گفت: «از دی ماه سال ۱۴۰۰ این کارگروه تشکیل شده تا در حد اختیارات هیئت دولت، موانع سر راه اقتصاد دیجیتال برداشته شود. به طور مثال هفته گذشته مصوبه‌ای برای حل مشکلات پلتفرم‌های حوزه خدمات بیمه‌ای داشتیم.»

او با تاکید براینکه حمایت‌های همه جانبه‌ای حتی در زمینه قضایی از کسب‌وکارها داشته‌اند به دیدار اخیرش با رئیس قوه قضاییه اشاره کرده و گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بشنویم.»

با اینکه اسمی از این شخص برده نشد اما احتمالا منظور زارع پور، «اشکان آرمندهی» مدیر سایت دیوار بوده که چندی پیش به حبس محکوم شده بود. اشکان آرمندهی در دو سال گذشته درگیر پرونده ای بوده که گروهی کاربر با عناوین جعلی و آگهی های پوششی تخلفاتی را انجام داده اند که مدیرعامل این پلتفرم را دچار مشکلاتی کرده است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه به دنبال این هستند تا فضا به گونه‌ای شکل گیرد که امنیت برای پلتفرم‌ها فراهم شود، گفت: «اگر این مسائل حل نشود، نگرانی زیادی برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد.

 
انتهای پیام
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست