وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در دیدار با معاون ارتباطات وزیر ارتباطات و حمل و نقل ترکیه در حاشیه اجلاس وزرای ارتباطات اکو بر ضرورت همگرایی بیشتر دو کشور برای اجرایی کردن توافقات پیشین دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.
 
 
 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران(IRICTU  )در حاشیه اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اقتصادی موسوم به اکو، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با عمر فاتح سایان معاون ارتباطات وزارت ارتباطات و حمل و نقل ترکیه و هیات همراه دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف ضمن مرور توافقات گذشته بر ضرورت اجرایی کردن آنها نیز تاکید کردند.

وزیر ارتباطات در این دیدار ضمن بر شمردن تجربه کاربردی خوب و توانمندی بخش های مختلف خصوصی و دولتی فعال در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر ضرورت همگرایی بیشتر دو کشور در حوزه حکمرانی سایبری، امنیت سایبری، راه اندازی پلتفرم‌های مشترک منطقه‌ای و ترانزیت داده تاکید کرد.

زارع‌پور برگزاری اجلاس آتی D8 در تهران را فرصتی مناسب برای دستیابی به توافقات جدید و ایجاد فصل تازه‌ای از همکاری‌های مشترک دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارزیابی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست