سومین گردهمایی مجازی خانواده بزرگ ICT با موضوع بایدها و نبایدهای ICT《 رگولاتور،اپراتور، کارآفرین 》روز سه شنبه( ۱۸ خردادماه از ساعت ۱۹》 در باشگاه خانواده بزرگ ICT در کلاب هاوس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران(IRICTU) ، با توجه به اظهارات بسیاری از کارشناسان صنعتICT، یکی از دلایل وجود نابسامانی‌ها در این حوزه آن است که ما هنوز رگولاتوری به معنای واقعی نداریم ؛ رگولاتوری وقتی رگولاتوری واقعی است که از حکومت‌ها مستقل شود، بنابراین با توجه به اوضاع فعلی و روندی که سالهاست شاهد آن هستیم میتوان گفت که ما نهادی به نام رگولاتوری نداریم. چون شرط وجود رگولاتوری، استقلال آن از دولت است، نه اینکه زیر مجموعه وزارتخانه مربوطه اش باشد!!

رگولاتوری ،موضوعیست که اگرچه سالها باچالشهای زیادی روبروست اما همچنان تغییری در ماهیت این سازمان اتفاق نیفتاده است و این در حالی است که ضرورت بازنگری در ساختار حوزه رگولاتوری با استانداردهای جهانی به شدت احساس می شود، بنابراین اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (www.mapta.ir) به همراه و با همکاری دیگرتشکل های این حوزه از جمله سندیکای صنعت مخابرات ایران و سازمان نصر تهران بنا دارد به بررسی جوانب مختلف این موضوع در گردهمایی مجازی روز سه شنبه درکلاب هاوس بپردازد .

کارآفرینان از دیگر موضوعاتی است که در گردهمایی مجازی خانواده بزرگ‌ICTایران در مورد آنها به گفت و گو می نشینیم.متاسفانه دو ریسک عمده تحریم و کرونا در فضای اقتصادی مشکلات زیادی را به وجود آورده و همین موضوع بسیاری از کسب و کارها را به ورطه نابودی کشانده و البته فرصت رشد و سودآوری برای برخی از کسب و کارها از جمله کسب و کارهای آنلاین را فراهم کرده است؛ از زبان کارآفرینان فعال در این حوزه به بررسی مشکلات و چالش های آنها در این بخش خواهیم پرداخت و در نهایت پیشنهادات مطرح شده در این گردهمایی می تواند راهگشای بسیاری از امور مهم و برطرف کردن چالش های متعدد در این زمینه و دردولت بعدی باشدو به نوعی نقشه راهی برای مدیران.

عنوان بعدی که در سومین گردهمایی مجازی خانواده بزرگICT توسط کارشناسان و فعالان این حوزه مورد بررسی قرار میگیرد ، بحث《 اپراتورها》 است که طبیعتا چالش برانگیز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست