با انتخاب هیات مدیره‌ جدید اتحادیه‌ صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران و با اکثریت آراء، دکتر داوود ادیب به عنوان رییس اتحادیه انتخاب شد.
 
 
 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران(IRICTU  )اولین جلسه ‌هیات مدیره‌ اتحادیه‌ صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پبمانکاران صنعت مخابرات ایران با حضور اکثریت اعضاء و با موضوع انتخاب هیئت مدیره ، امروز دوشنبه 22 خردادماه 1402 تشکیل شد که در این جلسه پس از بحث و گفتگو و رای گیری، رئیس، نائب رئیس اول و دوم، خزانه دار اتحادیه با اکثریت آراء انتخاب شدند.

در این جلسه، دکتر داوود ادیب به عنوان رئیس هیات مدیره، مهندس سادینا آبایی به عنوان نایب رئیس اول، مهندس فرهاد کرم زاده به عنوان نایب رئیس دوم و مهندس فریبرز نژاددادگر به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

گفتنی است که مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتحادیه ‌صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران روز سه شنبه 16 خردادماه 1402 با حضور نماینده اتاق بازرگانی و اعضای حقوقی و حقیقی اتحادیه در اتاق بازرگانی ایران برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرسین اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران به شرح ذیل انتخاب شده بوده است.

اعضای اصلی هیئت مدیره:

دکتر داوود ادیب
خانم مهندس سادینا آبائی
مهندس صابر فیضی
مهندس فریبرز نژاد دادگر
مهندس فرهاد کرم زاده
مهندس وحید نوبهار
دکتر اسمعیل ثنایی
مهندس هاشم حبیبی
دکتر افشین پاک نهال

همچنین بازرسین اتحادیه به ترتیب به قرار ذیل معین شدند:
خانم مهندس پریسا حصاری
مهندس سیروس رضایی

لازم به توضیح است که در پایان این مراسم، از زحمات هیئت مدیره پیشین تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست