موضوعات مهم جلسه مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۷ کمیسیون مالی /حقوقی  اتحادیه

  • با امضای تفاهم نامه با شرکت معتمد مالیاتی کیسان ، جلسه آموزشی رایگان سامانه مودیان مالیاتی در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد.
  • با توجه به مجوز اتحادیه جهت حضور نماینده اتحادیه در جلسه هیئت های حل اختلاف مالیاتی  استان تهران ( موضوع ماده ۲۴۴ ق م م به عنوان نفر سوم این جلسات ) ، این مجوز برای کلیه استان  ها دریافت می گردد.

جلسه_کمیسیون با حضور تعدادی از اعضا با محوریت سامانه مودیان با حضور شرکت معتمد مالیاتی کیسان در محل دفتر اتحادیه در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲.۰۸.۱۷ برگزار شد . در ابتدا شرکت معتمد مالیاتی کیسان به شرح فعالیت های خود در حوزه سامانه مودیان پرداخت و در ادامه با توجه به تجارب و تخصص اعضا کمیسیون در حوزه مالیاتی با بیان چالش ها و نحوه رسیدگی و رفع آنها توسط شرکت معتمد مالیاتی کیسان پرداخته شد . مقرر گردید یک دوره آموزشی رایگان در قالب وبینار جهت اطلاع رسانی و آموزش اعضا اتحادیه برگزار گردد و همچنین تفاهم نامه همکاری فی‌مابین اتحادیه و شرکت معتمد مالیاتی نوشته شود. لازم به توضیح است باتوجه به رزومه فعالیت شرکت فوق و آشنایی با حوزه ICT  و چالش های آن می توان به عنوان یکی از گزینه های مورد اعتماد جهت سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی باشد .

همچنین در دستور کار بعدی تفاهم نامه همکاری با گروه مشاورین موفقیت مورد بررسی حقوقی قرار گرفت که برای اصلاح برخی موارد مجدد به کمیسیون اقتصاد دیجیتال عودت داده شد .

در خصوص نماینده اتحادیه در جلسه هیئت های حل اختلاف مالیاتی موضوع ماده ۲۴۴ ق م م متن نامه معرفی نامه  تهیه و همچنین اقای میثم عطارزادگان و سرکار خانم پریسا حصاری به عنوان نمایندگان اتحادیه جهت شرکت در جلسات هئیت حل اختلاف مالیاتی معرفی شدند و مقرر شد این معرفی‌نامه به ادارات کل انور مالیاتی  ۳۱ استان توسط دبیر محترم جناب آقای منصوری ارسال و تا دریافت حکم نمایندگان پیگیری نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست