فیبرنوری امروزه به عنوان یکی از عناصر و پیش نیازهای انقلاب صنعتی پنجم، چنان مورد توجه دولت ها و صنایع مختلف قرار گرفته است که برخی از صاحب نظران این حوزه در سراسر جهان، ظهور و توسعه آن را به عنوان انقلاب شیشه ای و یا انقلاب فیبرنوری نام برده  و حکمرانی هوشمند را از دستاوردهای آن می دانند.

 

 

فیبرنوری در سراسر جهان به سرعت  در حال گسترش است و مزایای منطقه ای، اجتماعی، تجاری و انسانی خود را در سال های اخیر به معرض نمایش گذاشته است؛ به طوری که دولت ها در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، برنامه ‌ریزی مدونی را در خصوص طرح جامع توسعه فیبرنوری در دستور کارخود قرار داده و سرمایه گذاری های قابل توجهی را در این خصوص انجام داده اند.

 

 

یک شنبه 17 مهر 1402 رییس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره اتحادیه   ، از کارخانه شرکت پیشرو بهینه نو آوران ،  تولید کننده کابل فیبر نوری واقع در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین بازدید به عمل آوردند .

 

در این بازدید آقای اکبر آهنی ها مدیر عامل این شرکت  به همراه  سایر مدیران این مجموعه تولیدی توانمندی های خود را در خصوص تولید  انواع کابل های فیبر نوری تشریح نموده و بازدید از خطوط تولید این مجموعه فناور صورت پذیرفت .

در این بازدید مطرح گردید که این مجموعه  فن آور می تواند بخش بزرگی از نیازمندی های کشور را در حوزه کابل های فیبر نوری مرتفع ساخته  و در  تكامل زيرساخت هاي يكپارچه فيبر، تقاضاهای مرتبط با  كابل هاي نوري را در برنامه تولید خود قرار داده و  در تامین نیازمندی های اپراتورهای بزرگ و از جمله شرکت مخابرات ایران در  پروژه های  اتصال فيبر تا خانه  (FTTH)، فيبر تا محل (FTTP)، فيبر تا كافو (FTTC) و فيبر تا ساختمان (FTTB) مشارکت فعالی را داشته باشد.

 

گفتنی است که این  شرکت فن آور که در راستای  تولید این نوع کابل  که  از لحاظ تولید در داخل کشور ، استراتژیک  بوده و از فناوری پیچیده ای در تولید برخوردار می باشد  ، راه  پر فراز و نشیب رشد و توسعه در این عرصه را با کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با کمک مدیران خلاق خود پیموده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست