بازدید هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران از مجموعه عرش‌گستر

هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در روز چهارشنبه 19 خرداد ماه از شرکت تجارت الکترونیک عرش گستر بازدید به عمل آورد . در این بازدید از طرف اتحادیه، دکتر داود ادیب رئیس هیئت مدیره اتحادیه و مهندس فریبرز نژاد دادگر دبیر و عضو هیئت مدیره اتحادیه و از طرف  مجموعه عرش گستر اقای       مهندس صفوی، مدیر عامل و خانم دکتر توکل رییس هبات مدیره عرش گستر حضور داشتند.

در این دیدار ،  فعالیت‌ها ، پیشرفت‌ها و اقدامات نوآورانه در شرکت عرش‌گستر مورد بررسی قرار گرفت و همچنین از خط تولید بردهای سمپل ، دانش و مهارت در تولید و طراحی برد عرش‌گستر  بازدید به عمل آمد

در بخش دیگری از این جلسه  ، توضیحاتی در خصوص  مرکز آموزش عرش‌گستر و اقدامات صورت گرفته در آن به هیئت مدیره اتحادیه ارائه گردید و لیستی از کارگاه‌های آموزشی سال قبل و سال جاری معرفی شد. مدیران این مجموعه اظهار امیدواری کردند که اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با ارائه پیشنهادها و ایده‌های خود در امر آموزش عرش‌گستر را یاری رساند و در تنوع سرفصل‌‌های آموزشی و اساتید مربوط هم‌افزایی لازم را به عمل آورد.

در بخش دیگری از این نشست ، بازدیدی از مرکز طراحی و توانمندسازی اسکنرهای سه بعدی عرش‌گستر صورت پذیرفته و توضیحاتی از سوی مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت عرش گستر درباره شیوه عملکرد این دستگاه  ارایه گردید.

شایان ذکر است که شرکت  تجارت الکترونیک عرش گستر در جلسه مذکور مطرح نمود که در حوزه خرید، فروش، صادرات و واردات تجهیزات کامپیوتری و مخابراتی؛ تولید قطعات الکترونیک، برد مدارچاپی، ساب سیستم‌های پیشرفته و زنجیره تامین صنایع کشور و انجام آزمون اصالت و غربالگری قطعات الکترونیک فعالیت می نمایند.

به باور شرکت عرش گستر ، اتحادیه و سندیکاها و سایر تشکل های مرتبط در صنعت ICT می‌توانند به عنوان یک مجموعه مکمل و هم افزا عمل نمایند و پتانسیل این مجموعه ها که ترکیبی از شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی است ، نقش بسزایی را در ارتقای ارائه محصول و کیفیت خدمات  میتوانند ایفا کنند.

در بخش انتهایی این بازدید ، هیات مدیره اتحادیه عنوان نمودند برون سپاری،  فرآیند کاملا تعریف شده است و تولید کنندگان بسیاری با ارجاع تولید خود به شرکت ها ی مطرح ، دغذغه های فراوان حود را مرتفع نموده اند. بدون شک یکی از مزایای مهم برون سپاری ،  عدم نیاز به سرمایه گذاری فراوان  اولیه برای خرید تجهیزات تولید و مونتاژ   بردهای PCB    است. تولید انبوه نکات فراوانی دارد که به کسب تجربه و نیروی انسانی مهارت دیده نیاز دارد. تولید کنندگان محصولات ، برای رسیدن به این تجربه نیاز به زمان زیاد جهت رفع خطا و اصلاح و خسارت های وارده می باشند که. با برون سپاری  صحیح تولید  ، نیازی به طی کردن این مسیر دشوار نیست .

 در پایان این بازدید  مطرح گردید ،  مسولیت اتحادیه حمایت از اعضا بوده و  توانمندی شرکت عرش گستر نیز به سایر اعضای اتحادیه معرفی خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست