?

سال همسویی بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

سال همسویی بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

سال ۲۰۱۷، سالی بود که ارزهای رمزنگاری شده تبدیل به یک جریان اصلی شد؛ اما آنچه که برای بسیاری از ما که در طی چند سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بسیار هیجان‌انگیز است، توسعه فناوری پایه آن است.

?به گزارش Coindesk (https://www.coindesk.com/2018-year-blockchain-ai-iot-converge/)، این رویداد برای بسیاری یادآور تبدیل فرآیندهای شرکت‌های بزرگ از مدل کلاینت سروری به تحت وب در اواخر دهه ۹۰ و اوایل قرن ۲۰ می‌باشد که طی آن زنجیره تأمین و فرآیندهای تدارکاتی به وضعیت آنلاین تبدیل شد.

?پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۸ شرکت‌های بیشتری را در صنایع مختلف خواهیم دید که به فناوری #بلاک‌چین برای ایجاد کارایی بیشتر (و مدل‌های جدید #کسب‌وکار در آینده) روی خواهند آورد.

?انتظار می‌رود که سال ۲۰۱۸، سالی باشد که شاهد همسویی فناوری‌های در حال ظهور، ازجمله ماشین‌های یادگیرنده، #هوش‌مصنوعی، امنیت و #IoT، برای ایجاد سیستم عامل‌های محاسباتی و ارتباطی غیرمتمرکز آینده خواهیم بود؛ حرکت اجتناب‌ناپذیری به‌سوی آینده آغاز شده که حتی انقلابی‌تر از اینترنت خواهد بود…

منبع (https://goo.gl/QqktFY)

⁣⁣??

 

درهمین راستا فروم اینترنت اشیاء ایران در نمایشگاه IoTex2018 امسال کارگاه هایی با تمرکز بر Big Data و Blockchain برگزار میکند.

 

“سومین نمایشگاه و کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء (IoTex2018 (http://www.iraniotforum.org/iotex))”
?24 و 25 بهمن ماه 1396
?تهران- بوستان گفت و گو

 

?برای فردای اینترنت اشیاء ایران امروز اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست