نمایشگاه بین المللی تلکام و تکنولوژی عمان

نمایشگاه بین المللی تلکام

نمایشگاه بین المللی تلکام

به استحضار می رساند بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تلکام و تکنولوژی عمان از تاریخ ۳ الی ۵ اردیبهشت ماه در مسقط پایتخت این کشور برگزار خواهد شد. دوره گذشته نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع و با بازدید نزدیک به ۲۶ هزار نفر همراه بود.
عمان روابط سیاسی و اقتصادی سطح بالایی با کشورمان دارد و اولویت اول سازمان توسعه تجارت ایران جهت صادرات و سرمایه گذاری می باشد. حجم مبادلات تجاری دو کشور در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار است که این رقم نسبت به گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.
کشور عمان یک کشور بی طرف و دارای امنیت کامل سیاسی و اقتصادی است که بخش اعظم کالاها و خدمات خود را از کشورهای همجوار وارد کرده و دروازه ورود به کشورهای عربی، آمریکا، اروپا و آفریقا می باشد.
از مزایای کشور عمان می توان به ارزش بالای پولی این کشور بعنوان سومین پول با ارزش دنیا نام برد که هر ریال عمان نزدیک به ۱۱ هزار تومان می باشد. تولید ناخالص داخلی عمان نزدیک به ۷۵ میلیارد دلار و یک کشور ثروتمند است. ارزش واردات عمان از جهان نزدیک به ۲۸ میلیارد دلار و این کشور دارای توافقنامه گمرکی ویژه ای با آمریکا و سنگاپور است که بر اساس آن تعرفه گمرکی بین عمان و این کشورها صفر می باشد.
با توجه به سرمایه گذاری نزدیک به ۵۰ میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی در قم در عمان و نیاز به تجهیزات IT ، مخابرات و تکنولوژی در عمان بدینوسیله از کلیه فعالین در زمینه های ذیل دعوت می گردد در این رویداد بسیار مهم عمان حضور داشته باشند: تکنولوژی واقعیت مجازی، تکنولوژی امنیت سایبری، سیستم اطلاعات کلان اینترنتی و هوش اقتصادی، IT ،اینترنت اشیاء، کامپیوتر، تکنولوژی ساخت ربات و علم رباتیک، مخابرات و ارتباطات، نرم افزار و سخت افزارهای مخابرات و کامپیوتر، تکنولوژی شهر هوشمند، تکنولوژی چاپ سه بعدی تکنولوژی کار ابری (دور کاری)، هوش مصنوعی، تکنولوژی خرده فروشی و پرداخت هوشمند، تکنولوژی های مدرن آینده
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های (۰۲۱) ۷۷۴۲۶۰۶۲ – ۷۷۴۷۰۲۰۴ و یا ایمیل Oman@Iran-Exhibitions.org شرکت بین المللی همایش سازان پیشگام مجری پاویون های جمهوری اسلامی ایران در عمان و نماینده انحصاری  نمایشگاه بین المللی تلکام در ایران تماس حاصل فرمائید آخرین مهلت جهت رزرو غرفه ۹۶/۱۱/۳۰ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست