بازدید اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنعت مخابرات ایران از کارخانه صنایع فلزی کاوشکام آسیا

به گزارش روابط عمومی  IRICTU بازدید اعضای هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران از کارخانه صنایع فلزی کاوشکام آسیا در تاریخ 22/04/1400 با حضور آقایان دکتر داود ادیب رئیس هیئت مدیره اتحادیه، مهندس فریبرز دادگر دبیر و عضو هیئت مدیره اتحادیه از خط تولید کارخانه شرکت صنایع فلزی کاوشکام آسیا واقع در نظرآباد استان البرز صورت پذیرفت.

سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات معیاری برای سنجش میزان توسعه یافتگی یک کشور یا یک صنعت در عصر اطلاعات و تکنولوژی می باشد . توسعه و پیشرفت تکنولوژی تلفن همراه در کشور و حرکت به سمت رشد  برخی از شاخص های NRI و IDI  منوط به توسعه و فراگیر شدن تلفن همراه نسل چهارم و پنجم  و ایجاد بستری برای نسل های بعدی می باشد که حضور شرکت های فن آور از قبیل صنایع فلزی کاوشکام میتوانند در این امر مهم نقش آفرینی نمایند.

در این بازدید، ابتدا مدیریت عامل شرکت صنایع فلزی کاوشکام آسیا، آقای سعید حیدری توضیح مختصری از تاریخچه تاسیس این مجموعه ارائه نمود. به گفته وی، ﺷﺮﻛﺖ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻓﻠﺰي ﻛﺎوشکام آﺳﻴﺎ در ﺳﺎل 1384 ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺧﻮدﻛﻔﺎﻳﻲ و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ رﻓﻊ ﻧﻴﺎزﻫﺎي داﺧﻠﻲ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻮﺳﺴﻴﻦ ﮔﺮوه ﺗﺎﺳﻴﺲ ﮔﺮدﻳﺪ و ﺑﺎ ﺟﺬب ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻣﺎﻫﺮ و ﻣﺘﺨﺼﺺ در اﻣﺮ ﺗﻮﻟﻴﺪ دﻛﻞ ﻫﺎي ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﻲ، ﺳﺮﻋﺖ، دﻗﺖ و ﻛﻴﻔﻴﺖ را ﺳﺮ ﻟﻮﺣﻪ ﻛﺎر ﺧﻮد ﻗﺮار داده و ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﺑﺨﺶ ﻋﻤﺪه اي از ﻧﻴﺎزﻫﺎي داﺧﻠﻲ و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻧﻈﺮ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺰرﮔﻲ ﭼﻮن همراه اول، ایرانسل، رایتل، شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت نقش اول کیفیت، ایرانیان تاورز و دیگر شرکت­های مطرح در این عرصه گردیده است.

در ادامه، ضمن بازدید از خط تولید کارخانه، توضیحات فنی لازم در مورد ماشین آلات موجود و مراحل تولید انواع دکل­های مخابراتی و دکل­های دروازه­ای و بازویی که جهت ثبت تخلف و نظارت تصویری در خیابان­ها و آزاد راه­ها مورد استفاده قرار می­گیرند، ارائه گردید.

لازم به ذکر است که صنایع فلزی کاوشکام آسیا به عنوان شرکت پیشرو در زمینه تولید انواع دکل­های زیباسازی در صنعت مخابرات، با خلاقیت و نوآوری مبتنی بر دانش و تجربه، دکل های جدید خود را به گونه­ای طراحی نموده است که علاوه بر امکان استفاده به عنوان یک المان زیبای شهری، امکان استفاده مخابراتی برای چند اپراتور به صورت همزمان از دکل موجود را فراهم گردانیده و بدین سان کمک شایانی در کاهش تعداد دکل های موجود در سطح شهر و در نتیجه زیباسازی هر چه بیشتر شهری و کاهش آلودگی بصری نموده است. در این راستا، از نمونه­های نصب شده دکل­های زیباسازی در کارخانه نیز بازدید به عمل آمد.

گفتنی است که با توجه به عدم توافق شهرداری با نصب دکل های مخابراتی مرتفع در محدوده شهری طی سنوات گذشته  به دلیل حفظ زیبایی بصری شهرها ،  اقدامات شرکت صنایع  فلزی کاوشکام آسیا در جهت رفع موانع موجود و تولید محصولی مبتنی بر خلاقیت و نو آوری ، امکان سرویس به جند اپراتور به طور همزمان ، کاهش تعداد دکل ها ، کمک به زیبا سازی شهر و کاهش آلودگی بصری و قابلیت نصب بیلبورد گردان با پوشش 360 درجه ای قابل تحسین بوده و امیدوار هستیم که با حضور چنین شرکت هایی ، در آینده نزدیک شاهد خودکفایی صد درصد در پروژههای مشابه باشیم.

اعضای هیئت مدیره اتحادیه با ابراز خوشنودی از فعالیت گسترده این مجموعه، ضمن تاکید بر همکاری نزدیک­تر و با توجه به سابقه شرکت کاوشکام آسیا در خصوص صادرات به خارج از کشور و توانایی بالای آن، قول مساعدت و همیاری در این زمینه را نیز دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست