ساخت غرفه

 (برجسته کردن نام و لوگو شرکت ( بخصوص در شرکت های نوپا

تبلیغات و شناساندن لوگو تجاری شرکت

ابعاد و فضای کافی غرفه سازی و نمایشگاهی

انتخاب شعار تبلیغاتی رسا و اصولی

آماده سازی طرحی ساده در کنار متن و شعار تبلیغاتی ( قابلیت دید و وضوح بالا در طرح)

نمایش فیلم تبلیغاتی در نمایشگاه

( پخش فایل صوتی تبلیغاتی ( موجب تعامل میان شما و بازدید کنندگان

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

برای قیمت گذاری ساخت غرفه برای یک سری پارامترها وجود دارد که هرکدام برای بخشی از کار قیمت خود را دارند و با بالا و پایین رفتن کار هر بخش قیمت طراحی ،ساخت  و تجهیز غرفه مشخص میشود . شما براحتی با در نظر گرفتن هر پارامتر .از این موارد هزینه مناسب خود برای ساخت غرفه خود را تعیین کنید

: پارمترهای تعیین کننده تعرفه ساخت غرفه نمایشگاهی

 طرحی و ایده پردازی غرفه

 کیفیت ابزار و تجهیزات ساخت غرفه

 متراژ غرفه نمایشگاهی

 ساخت غرفه

با توجه به عواملی از جمله متراژ غرفه،نوع پلان یا همان موقعیت غرفه در سالن نمایشگاه (جزیره،شبه جزیره و…)،طراحی، حجم سازه و تجهیزات مورد نیاز برآورد هزینه برای ساخت یک پروژه غرفه سازی را انجام میدهد و با توجه به همه این عوامل هزینه ساخت 0 تا 100 غرفه از متری 180 هزار تومان تا … قابل انجام است.این قیمت کاملا متغییر است و بستگی به نمایشگاه و حتی نیاز شما دارد.

  هر مشتری منحصر به فرد بوده و ما بعنوان یک تیم دکوراسیون و غرفه سازی درطراحی و پیاده سازی خلاقانه و متناسب با نیاز آنان گام بر می داریم تمام سعی گروه ما بر رضایت کامل و تحقق خواسته های مشتریان است ساخت غرفه نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در نمایش کالا و خدمات شما و به طبع جذب مخاطبان به خاطر نمایش کالاها و خدمات ویژه و خاص در حضور مخاطبان تجاری و هم‌فکران  داردهر چه طراحی غرفه متناسب‌تر با نوع و هدف عرضه‌کننده و بر اساس علم روز و متدهای روانشناسی باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش درآمده و نیز جذب کننده برای مخاطبان و نوعی از بازاریابی می‌باشد.طراح غرفه برای طراحی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد؛ همچنین داشتن ایده خلاقانه، محور طراحی غرفه  می‌باشد به این دلیل که این ایده باید مخاطب را در غرفه نگه دارد و پاسخگوی افکار و نیاز مخاطب باشد.

روند غرفه سازی رایکا

با توجه به ابعاد غرفه مورد نظر شما و همچنین میزان هزینه ای که برای ساخت غرفه در نظر دارید میتوانیم به عنوان مثال از میان غرفه های ساده مانند نمونه یا غرفه های تجملی و بسیار شکیل یکی را برای غرفه سازی نمایشگاهی شما شروع کنیم.

غرفه آرایی رایکا افتخار دارد که با بهترین وخلاق ترین طراحان غرفه همکاری می کند و غرفه ای در عین زیبایی، با طراحی خلاقانه و رعایت

تکنیک های روز برای شما پدید می آورد.یکی دیگر از مهمترین مسائل در طراحی غرفه نمایشگاهی توجه به عوامل نور، رنگ، فرم، صدا و بو می‌باشد؛ به عنوان مثال فرم یک غرفه باید با کالای ارائه شده ارتباط داشته باشد و یا رنگ‌های مورد استفاده در غرفه با هم هماهنگ باشند، بنابراین همه این عوامل نقش بسیار زیادی در جذب مخاطب دارند.رعایت قواعد لازم در طراحی و ساخت غرفه موجب جذب بازدید کنندگان حاضر در نمایشگاه می شود. یکی از نکات مهم در غرفه های نمایشگاهی قراردادن جایگاهی برای مخاطبین و مشتریان ماست تا بتوان به مذاکره با آنان پرداخت.در واقع نیاز به  ” گوشه ای از غرفه با حریمی مشخص مختص مذاکرات ” است. تقسیمات فضای غرفه بسیار مهم است و تمامی محصولات ( بر اساس اولویت و اهمیتشان )  و تجهیزات و تبلیغات باید در جایگاه خود قرار گرفته باشند درغیر اینصورت شاهد بی نظمی در غرفه خواهیم بود. موقعیت قرار گیری غرفه در سالن  و ابعاد آن برای طراحی  و غرفه آرایی اهمیت دارد.استفاده از انواع میز و صندلی و مبل های مناسب در طراحی غرفه نمایشگاهی میتواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطبین به غرفه و برخورد غرفه داران با بازدید کنندگان داشته باشد.تیم غرفه سازی   و … .

غرفه آرایی نمایشگاهی

  • در عصر مدرن مکان و فضاهای باز تعریف شدند و بعد استفاده از آنها برای تبلیغات و فروش بیشتر.
  • از اهداف اصلی و مهم در غرفه سازی نمایشگاه ها، گرایش و تمایل به بازاریابی عمیق و محوری و کار آفرینی در بین تیم های خدماتی و شغلی متفاوت است.
  • در نمایشگاه ها چندین تولید کننده و عرضه کننده حضور دارند و تمام توان خود را برای معرفی هرچه بهتر خدمات و کالاها به بازدید کنندگان و علاقمندان به کار گرفته اند.
  • این امر موجب گسترش کسب و کارها و ایجاد بسترهای رقابتی در بین بازار و نیز همکاری سالم بین رقبا را پدید می آورد.
  • به همین خاطر تولید کنندگان حاضر در نمایشگاه ها برای رقابت خود باید برنامه ریزی کنند و غرفه سازی اولین گام و مهمترین گزینه برای تبلیغات و جذب مخاطبین است.

خدمات غرفه سازی | غرفه آرایی نمایشگاهی | غرفه سازی رایکا

انواع غرفه سازی نمایشگاه ها

خدمات غرفه سازی با سازه چوبی استفاده از چوب بعنوان سازه اصلی همراه با عناصر دیگر ( مانند فلز، شیشه و …)

این نوع غرفه ها اختصاصی طراحی و کنترل کامل کار دست شماست.

غرفه آرایی

غرفه سازی با اسامی مانند اسپیس، کلیک، مستر، ماکسیما، کلیپ و … شناخته می شوند.

غرفه سازی تصویری

تمرکز بر گرافیک و نور پردازی در غرفه

غرفه سازی نمایشگاه ارزان با استفاده از تصویر

نمایشگاه ها و هدف شما از حضور در آن

قبل از هرگونه خدمات غرفه سازی نمایشگاهی توجه داشته باشید که هدف از شرکت در نمایشگاه را مشخص کنید.

مرحله بعدی شناخت و شناسایی مخاطبین شرکت کننده در نمایشگاه

نوع فعالیت شرکت شما

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه

نوع، شکل و ساختار غرفه آرایی نمایشگاهی

میزان تبادلات با همکاران

مشخص کردن نوع تبلیغات و بازاریابی

اتحادیه مپتا در تمامی این مراحل و بعد از آن غرفه سازی ارزان همراه و یاری گر شماست

مهمترین هدف خانواده مپتا طراحی و غرفه سازی ارزان از طریق همکاری با نیروی جوان، متخصص و مستعد با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، با تعهد و صداقت به مشتریان است. رضایتمندی کارفرمایان از قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی از ما و حفظ منافع مشتریان ارجمند سرمایه واقعی ما را تشکیل می دهد.

ما به رعایت این اصول پایبندیم

احترام به کارفرمایان محترم

خوشرویی در راستای مشتری مداری

ارائه مشاوره های دقیق براساس علایق مشتریان

درک صحیح اهداف کارفرما و همسو بودن حرکت پروژه با آن

نظارت و کنترل کیفیت خدمات غرفه سازی و نمایشگاهی

پیاده سازی نرم افزاری خواسته ها و سلایق در پروژه

تلاش مستمر جهت تامین نیازهای منطقی کارفرما

سرعت و دقت هر چه بیشتر و غرفه سازی ارزان

عدم اسراف منابع و سرمایه کارفرما در غرفه سازي نمایشگاه

ویژگی های غرفه سازی مپتا

گروه غرفه سازی اتحادیه مپتا با هدف ارائه خدمات غرفه سازی جدید و و کم نظیر تاسیس و تا امروز غرفه آرایی شرکت های بزرگی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ویژگی مپتا در مقابل کارفرمایان

شرح دقیق از خواسته های کارفرما

نمونه سازی از غرفه نمایشگاه ( با نرم افزار های سه بعدی )

طراحی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر مشتری

دقت در پیاده سازی

سرعت عمل و رعایت اصول طراحی غرفه نمایشگاهی

رعایت تعرفه قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه های براساس جدیدترین متدهای روانشناسی و فنگ شویی

طراحی و غرفه سازی ساده و خلاقانه

زمانبندی دقیق و تحویل به موقع غرفه به کارفرما

معرفی محصولات و خدمات در غرفه

تبلیغات و بازاریابی هر چه بیشتر با رعایت اصول غرفه آرایی و استفاده از تجهیزات

 

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

دکوراسیون داخلی-گروه معماری و طراحی رایکا

فهرست