جشن 100 پلاس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

عضویت شرکت موننکو ایران در اتحادیه صادر کنندگان خدمات فنی مهندسی ، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران

روز یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ جشن 100 پلاس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران  در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

در این گردهمایی که به مناسبت   جشن  ۱۰۰ پلاس اتحادیه و انتخابات کمیسیون های تخصصی اتحادیه برگزارگردیده بود ، مهندس شیرانی مدیر عامل موننکو‌ به عنوان صدمین عضو ‌اتحادیه در جمع حاضرین ، حضور پیدا نموده و مورد تشویق اعضای هیئت مدیره و اعضای اتحادیه قرارگرفت.

مهندسین مشاور موننکو ایران یکی از بزرگترین مهندسین مشاور کشور بوده و در ارائه خدمات مهندسی و مشاوره در صنایع مختلف و حفظ و توسعه جایگاه جهانی موجب شده است که با وجود شرایط نامناسب تحریم و مشکلات فراوان در مناسبات اقتصادی ، با پشتکار فراوان  به تعهدات خود پایبند بوده و نیازهای در حال رشد کارفرمایان و مشتریان خود را برآورده سازد.

  در این گردهمایی ،   مهندس شیرانی در بیانات خود  اعلام کردند که ما با توجه به رویکردهای به موقع و مناسب در انجام پروژه ​​​ها و تیم مجرب و متخصص در سراسر جهان، موفق بوده​ ایم که  با تیم های منسجم و متخصص ، پروژه​ های خود را فارغ از بزرگی یا پیچیدگی چه در داخل کشور و چه در کشورهای مختلف با بالاترین کیفیت به اتمام رسانیم.

مدیر عامل موننکو افزود: «ضمن اخذ رتبه نخست مهندسین مشاور در ایران، در بازار خارج از کشور در حال حاضر درکشورهای مختلف از جمله کانادا، آلمان، ژاپن، جمهوری قرقیزستان، بنگلادش، هند، کره، کنیا، تاجیکستان و عمان فرصت​ های زیادی را در جهت گسترش خدمات این شرکت در سراسر جهان ایجاد کرده ایم.»

 

   خاطر نشان است که شرکت موننکو ایران در سالیان گذشته توانسته است با ارائه خدمات و راه​کارهای نوین و جامع، نیازهای خدمات فنی مهندسی و مشاوره صنعتی کشور را در زمینه ​ها و حوزه های  مختلف از  جمله مخابرات ، فناوری اطلاعات ، هوشمندسازي ،  معدن ،  زیر ساخت، نفت و گاز ، برق، ، مترو و راه آهن و همچنین آب و فاضلاب مرتفع نماید. همچنین با ارائه توانمندی ​ها و ویژگی​ های منحصر به فرد خود،  موفق به نفوذ در بازار بین ​الملل گشته و بیش از پیش فرصت‌های مناسبی را جهت ارائه توانمندی​ های خود در سایر كشورها پدید آورده است.

گفتنی است در این نشست آقاي مهندس خلج ، معاونت دیسپاچینگ، ارتباطات و فناوري اطلاعات شرکت موننکو نیز حضور داشتند. اين معاونت که رتبه اول جشنواره فاوا را نيز کسب کرده ، هم اکنون بعنوان بزرگترين مشاور وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و ديگر وزارت خانه ها و سازمانها از جمله وزارت نيرو و شهرداري هاي کشور بشمار مي آيد. اين معاونت متولي پروژه هاي ملي و منطقه اي در زمينه طراحی و مهندسی مراکز ديسپاچينگ واسکادا،  شبکه‌های مخابراتی و ارائه خدمات مشاوره فناوري اطلاعات و شهر ها و شبكه هاي هوشمند مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست